.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فقط تا پایان ساعت اداری
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛  آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران

به گزارش شمال نیوز، داوطلبان انتخابات این دوره مجلس که به هر دلیلی تاکنون موفق به استعفای از مسئولیت در بخش‌های دولتی نشده‌اند، می‌توانند در زمان باقیمانده و حداکثر تا پایان ساعت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.

 

داوطلبان برای آگاهی لازم از شرایط به پرتال‌های وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.  

 

چه کسانی رفتند و چه کسانی می روند ؟!

 

از گوشه کنار مازندران خبر می رسد برخی مدیران استان در طی روزهای گذشته استعفای خود را تقدیم کرده و برخی دیگر نیز برای بهره مند شدن از فضای تبلیغاتی موجود در لحظات پایانی اعلام استعفا خواهند نمود .

 

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را شاید باید اولین مدیری دانست که با یک استوری در فضای مجازی ، استعفای خود را اعلام کرد . جوادی در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آمل ، نامزد شده بود .

 

از قائم شهر هم خبر می رسد « رحیم فولادی » رئیس دادگستری قائم شهر هم از سمت خود استعفا و برای حضور در رقابت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ آماده می شود . در این حوزه انتخابیه همچنین « یزدانی » رئیس اداره بهزیستی قائم شهر نیز استعفا و برای نامزدی اعلام آمادگی خواهد کرد .

 

از نکا هم خبر می رسد ، عبدالرضا بابایی فرماندار این شهر همانطور که پیش بینی می شد ، استعفای خود را تقدیم وزارت کشور کرده و همچون دوره قبل وارد عرصه رقابت های انتخاباتی خواهد در حزه انتخابیه ساری و میاندرود خواهد شد .

 

در استانداری مازندران هم ، دو استعفا شکل گرفته است . اولین استعفا مربوط به رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار است که گفته می شود از حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت وارد عرصه رقابت های انتخاباتی خواهد شد .

 

علی رجبی وندچالی از مدیران ستادی استانداری مازندران نیز از سمت خود کناره گیری کرد . وی اهل ساری است و از دولت گذشته تاکنون مدیرکل ثبت احوال و امور اجتماعی استانداری مازندران را تجربه کرده است .

 

یکی از استعفاهای زود هنگام انتخاباتی مربوط می شود به کمیته امداد استان مازندران که « بشیر عالیشاه » برای نامزدی در انتخابات مجلس آینده از حوزه انتخابیه نکا ، بهشهر و گلوگاه از سمت مدیرکلی کناره گیری کرده است .

 

در فریدونکنار هم ، شهردار این شهر در این روزها استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرده است . 

 

محمد حسین فقیه ، شهردار جویبار هم یکی از مدیرانی است که در موعد مقرر استعفا داده تا در انتخابات اسفند ماه امسال وارد رقابت های انتخاباتی شود .

 

از بابل هم خبر می رسد که حسن نتاج از مدیریت بیمارستان شهید بهشتی بابل استعفا تا خود را برای انتخابات پیش رو آماده کند . حسن نتاج در دوره قبل با آرای قابل قبول نفر سوم انتخابات بابل شد .

 

جدید : حسین صیادنیا ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران هم صبح امروز استعفای خود را اعلام کرد تا در رقابت های انتخاباتی اسفند امسال از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود حضور یابد .


پیش از این عالیه زمانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نامزد یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود و محمد دامادی عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و نماینده دوره های نهم و دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود نیز جهت حضور در انتخابات استعفا داده اند.

 

این خبر بروز می شود ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 25 خرداد 1402
رجبی هم کاندیدا شده ؟ عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!
سید 25 خرداد 1402
بابایی کارنامی آماده باشد عبدالرضا اومد . این دفعه دیگه اوندفعه نیست
پاسخ ها به این نظر
حبیب 25 خرداد 1402
عبدالرضا اگر میخواست خدمت کنه تو همون جایگاه فرمانداری نکا که به نظرم لقمه ی بزرگی براش بود برای پابرهنگان و روستاییان نکا می تونست حالا حالاها کار کنه ، منتهی اینها انقدر شیفته ی قدرتن که نیومده تو حال و هوای مجلسه ، برادر عبدالرضا بشین کارتو بکن دنبال چی هستی ؟؟ بابایی کارنامی روستازاده ای هست که در طول تاریخ مجلس با لباس کارگری به صحن علنی میرفت و نطق انجام می داد ، در صورتی که وقتی شخص وقتی وارد مجلس میشه انقدر رویای قدرت او را له میکنه که حاضر نمیشه ثانیه ای اون کت رو از تن در بیاره ، قیاس مع الفارق نکن سیدنا
مازیار 26 خرداد 1402
شخصیت مرموز، پيچيده، ریاکار، فرصت طلب، تشنه ی قدرت، باندباز لباس کارگری به تن کرد اما تیشه به ریشه ی کارگران بویژه کارگران خط و ابنیه فنی راه آهن زد.
مامطیر 25 خرداد 1402
حسن نتاج چرا استعفا داد ؟ مگر مدیریت یک بیمارستان نیاز به استعفا دارد ؟ اگر دارد چرا در دوره قبل که رئیس بیمارستان امیرکلا بود استعفا نداده بود ؟ واقعا تعجب آور است این رفتار دوگانه !!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
شهروند 25 خرداد 1402
عزیز سلام اصلاح قانون انتخابات رو مطالعه کنی بد نیست به تازگی مصوب شد
رحمان علی اف 25 خرداد 1402
افرین واقعا ان کجا و ان کجا
آ سِد عماد 25 خرداد 1402
همه اینا شیفتگان خدمت هستند ، به همین وقت قسم
روشن 25 خرداد 1402
حیف که نکا از خدماتش بی بهره شد
امیدوارم موفق و پیروز در خدمت کل نظام باشد
رضا 25 خرداد 1402
برد با اصلاح طلبان می باشد
ناشناس 25 خرداد 1402
دوستان شناسی بلند سوار بفرمایید
یه دوست 25 خرداد 1402
مجلس شهامت مدرس را می خواد
اینها که ندارند
انشالله به زودی گزینه حدید می اد
همه به هوش باشند
مردی می آید
saber 25 خرداد 1402
مدیر داخلی بیمارستان طبق قانون انتخابات نیازی به استعفا ندارد ، لکن ایشان به عنوان اعلام حضور و تبلیغات استعفا کردند.
نا شناس 25 خرداد 1402
دکتر حسین صیادنیا خدمات ارزنده ای برای روستاههای استان مازندران به ویژه در دوران تصدی مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساری و میانرودکشیدند
پاسخ ها به این نظر
احمد ........ 27 خرداد 1402
1.ایشون چه زمانی دکتر شدند؟؟ اخرین خبراینکه ایشون فوق لیسانس جغرافی دارن و بخاطر مسائل اداری عمران هم خوندند. 2. چرا وظیفه ذاتی یک پست وجایگاه خدمات رسانی به مردم می باشد بعنوان رزومه اعلام میشه؟؟ 3. ایشون با فکر نماینده شدن سالها با دهیاران روستا ارتباط نزدیک گرفت تا بتونه از این ارتباط بهره ببرن. 4. متاسفانه خیلی از اقایان از سالها قبل زمینه ورود به مجلس رو از پیش تهیه می بینند و تمام خدمات شان بجهت اینه که بتونن یک بپلباسی از این پارچه بدوزند. به امید اینکه خدمات کسانیکه در پست وجایگاه قرار می گیرند خالصانه و جهت رضای مردم وخدا و وظیفه اداری باشه.
نا شناس 25 خرداد 1402
دکتر عبدالرضا بابایی پدیده دوره قبل انتخابات ساری انشاالله این دوره شفافیت واقعی را اجرا خواهندنمود نه مثل بعضی ها با شعارشفافیت رفتند بعدجاخالی دادند
پاسخ ها به این نظر
سید امیر علی 29 خرداد 1402
عرض ادب و سلام احترام
بنده آقای دکتر صیاد نیا را از نزدیک با توجه به ارتباط کاری که با بنیاد مسکن دارم کاملا می شناسم ایشان دارای دکتری مهندسی عمران و دکتری برنامه ریزی شهری می باشند و سابقه کاری ایشان به عنوان مدیر بنیاد مسکن شرق استان (نکا و بهشهر و گلوگاه )مدیر بنیاد مسکن شهرستان ساری و میاندورود و معاون عمران روستایی و معاون بازسازی و مسکن بنیاد مسکن مازندران بوده است شایان ذکر است جای پای خدمات ارزنده ایشان چون مهری برجسته بر جای جای روستای مازندران خود نمایی میکند مصداق توصیه امام راحل ما که (مسولین رعیت مردمند )در امور ثلاثه گفتار و رفتار و کردار وجودش جان میگیرد .

نا شناس 26 خرداد 1402
مازندران برد با اصلاح طلب هاست. با کم توجهی دولت به جریان انقلابی در استان مازندران و حفظ جریان اصلاحات در استان شانسی برای نماینده های فعلی و جریان همسو دولت پایین است
بندپی بابل 26 خرداد 1402
سلام احترام درود بر حاج حسین نیاز اذری مرد پرتلاش ۲دوره ۴ساله نماینده اسبق بابل
بابل نیازش را میشناسد و او هست که نیاز شهر بزرگ بهار نارنج
کریمی برو بخواب تا حالشو ببری بخواب خواب زمستانه شاسی بلند گرفتی رای نمیاری بهت بگیم
برار برار بیمو روستا زاده بیمو حاج حسین نیاز بیمو و هسه اهل کار تلاش بیمو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.